Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Mijn aaah-moment

Zonet had ik een aaah-moment. Je kent ze wel, je ziet iets dat zo ongelofelijk schattig is dat je alleen maar aaah kan roepen. Ik keek even tussen mijn foto's en had mijn aaah-moment. Ik zag namelijk mijn 2 grote trotsen voorbij komen:


Pluisje



En Snoesje



Dit zijn mijn twee lieve mannen. Ze zijn groot, rood en ze snurken. En oh wat zijn ze knuffelbaar! Ik weet dat de namen niet heel erg mannelijk en stoer zijn, maar ik heb nu eenmaal al mijn hele leven een kat Pluisje willen noemen. Dan is Snoesje natuurlijk niet ver te zoeken. ;-) Voor een (hopelijk) toekomstige hond stem ik al tijden op de naam Woef, maar dat ziet mijn partner niet helemaal zitten. Maar wij vrouwen weten het, de aanhouder wint! Ha! 


In ieder geval, ik zag ze en werd even helemaal gelukkig van binnen. Er werd volop aaah geroepen in mijn hoofd en ik dacht dat kan ik jullie natuurlijk ook niet onthouden! Als je nog geen aaah-moment gevonden hebt, kijk dan even naar het onderstaande filmpje, want als dat geen aaah-moment veroorzaakt weet ik het ook niet meer!





XOXO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten